TJOHOOOO!

godmorgon_125554739

 

Upp och väcka alla barnen nu som ska till skolan.

Tänk att dom blir 9 Och 13 i sommar.

Helt otroligt 🥰🥰 mina stora tjejer som är så duktiga i skolan. Hur kunde jag få så fina tjejer? Så sjukt stolt! Så världsbäst är dom 🥰🥰

För min del blir det protein och välling och vitaminer som vanligt. Innan jag väcker ! Gäller att planera 😘😘

Äppelcidervinäger, ingefära, rödbetsjuice + granatäppledricka.

Visar er allt sen!

Kosten ändras konstant!

Vill man fokusera på styrka så behöver man mer kolhydrater. Vill man fokusera på att gå ner i vikt krävs det mindre kolhydrater fast mer protein.

Man äter exakt lika ofta fast det är vad man äter som varieras beroende på målet du har. Och var och när du ska äta vad! Innan gym och efter gym. Vad äter innan läggdags mm! Det är inte bara träningen som är viktig utan kosten också! Träna på men äter du inte rätt så händer inget. 

Ps: Köp alltid ekologiskt!  Och glöm ej Maila mig!

Och glöm inte Boozta kroppen med vatten. Jag varierar med red bull.

Är man småbarnsförälder så måste man!

Vet att det är gift! DUMMA MIG!!! 

Men lite farlig måste man få va 😘😘 jag slutar med det snart….en sak i taget.

Det ska va kul att träna och inte tvärtom 💪💪 det gäller att hitta sin grej som funkar. 

Sen är faktiskt koffein bra för ämnesomsättningen.

Du svettas mer på gymmet. JUST SAYING!

Kram från mig till er 🌞❤❤🌞