KONSTEN!

Konsten att äta rätt och få till det med träningen på samma gång. Hur gör jag?

Som ni alla vet så dricker jag välling på morgonen. Tjatar mycket om den för den är sjukt bra för kroppen.

Den bästa starten!

Den köper jag i vanlig butik som ica eller coop. Kostar 39 kr nått sånt. 2 påsar i och den räcker cirka 2 veckor.

Jag tar en skopa på morgonen!

Det är bra kolhydrater som kroppen behöver för att orka.

Sen tar jag protein pulver från MMSPORT. Lägger en dl som med vällingen i en shake. Blandar med kallt vatten. 

25725-280

Dagen ser ut så här ungefär. En bra dag!

Frukost 07.00

Mellanmål 10.00

Lunch 12.30

Middag 17.00

Kvällsmat 20.00

En natt shake innan läggdax runt 00.00

Jag fördelar kolhydrater, protein och fett jämnt under dagen. Det som är konsten. Ät hellre lite och flera gånger under dagen.

Gainer efter träning. Och nej du blir inte fet av den!

Innan träning behöver du pwo. En bra pwo är koffein tablett och Red Bull om du frågar mig. Ett äpple kan va bra också. Det gröna, granny smit tror jag det heter!

Varierar lite efter humör. Ena dagen kan jag va jätte duktig på att följa detta och ena dagen dålig och typ bara leva på shakes. Allt beror på hur jag mår. Men jag överlever inte en enda dag utan mitt protein!

Träningen ser ut såhär. En bra vecka!

Bicep, Tricep (armar)

Rygg, Axlar

Ben, rumpa

Bröst, mage

Se till att du inte ätit så mycket innan du tränar. Vänta då 1 timme så inte magen är full och måste arbeta med maten. Pigg och alert ska man va utan matkoma delux. Just saying!

GO GO GO GO