FAKTA

För att bränna 1 gram fett krävs ett energiunderskott på 9 kcal.

För att bränna fett krävs det ett kaloriunderskott.

 

Det är mycket som krävs och många måsten för många ögon och öron. Men lovar det verkar svårare en det är.

De som sen håller vikten efter en viktnedgång är personer som tränar mycket. Det krävs endast 60 minuters svettande per dag för att hålla sig i trim. INGA KONSTIGHETER!

Varför tvekar man ens?  Träningen ger dig något annat än att sitta och kolla på tv och äta chips. Dessutom förändras din identitet. När jag väl började att träna kunde jag inte sluta. Detta är en livsstil man aldrig vill släppa taget om. TRO MIG!

 

Börja nu detta nya året med en ny livsstil ni aldrig kommer att ångra. Lova mig att aldrig ge upp. Är det nått ni undrar över. Tveka inte att kontakta mig på mail.

images

Jag bestämmer helt själv hur jag vill se ut. OCH DET GÖR DU MED!

Jag formar min kropp exakt som jag vill ha den. OCH DET GÖR DU MED!

Vill jag ha större rumpa så skaffar jag det genom min träning. OCH DET GÖR DU MED!

 

Både fysiskt och mentalt vinner du om du tränar regelbundet. Träning sänker din stress, du får bättre sömn och det bästa. DU GÅR NER I VIKT!

Bestäm dig för en träningsrutin för att bedöma hur du mår av den och hur din viktnedgång reagerar. Prova denna rutin i 4 veckor.

Skriv upp vilka dagar du tränat i din kalender. På så sätt kommer du alltid ihåg vad du kört och inte kört. Glöm inte att vila.

Fördela kolhydraterna jämt under dagen.

 

Chocka nu inte kroppen med för hård träning. Om du väger mycket och inte har tränat på länge så gå och simma eller gör vattenjympa. Tänk på att inte belasta knäna allt för mycket.

 

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/9/9/d/latess.se/httpd.www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


CAPTCHA Image
Reload Image